چرا شستشوی کلیه شش ماه از بیماران احساس ضعف می کنند

جمعه 19 آبان 1396
ن : lafee

چرا شستشوی کلیه شش ماه از بیماران احساس ضعف می کنند

دیالیز درمان است که به بیماران کمک می کند تا بدن از سموم و مواد زائد مختلف را پاک کنند و برخی از علائم بالینی را از بین ببرند. با این حال، یک یا چند نفر از بیماران هنوز هم در طول یا بعد از دیالیز خسته یا ضعیف هستند و تعجب می کنند که چرا بیمار دیالیزی کمتر از نیم سال بعد از دیالیز احساس می کند. برای جزئیات بیشتر، با یک پزشک آنلاین تماس بگیرید.

حتی اگر کلیه بتواند به بیماران بدن را از انواع مختلف سموم و زباله حذف کند، اما بیماران نیز از بسیاری از واکنش های جانبی ناشی می شوند. بدتر از همه، دیالیز راه اصلی برای کمک به بیماران در بازده کلیه نیست. هنگامی که بیمار دیالیز را متوقف می کند، احتمال دارد که بیمار احساس خستگی کند.

برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، بیمارستان کلیه پزشکی Tongsan یک سری از داروهای طبیعی برای بهبود کلیه های بیمار و بازگرداندن عملکرد کلیه گرفته است. تا زمانی که بهبود عملکرد کلیوی، خستگی می تواند اساسا کاهش می یابد.

در مورد نارسایی کلیه، مقدار قابل توجهی از سموم و زباله ها در خون شما ذخیره می شود و دفع سموم و زباله ها نه تنها می تواند باعث آسیب به سلول های کلیه و بافت شود، بلکه باعث کاهش اثربخشی درمان های دیگر نیز می شود. بنابراین، بیماران نیاز به توجه بیشتری دارند تا به طور کامل بدن از سموم و ضایعات مختلف حذف شود.

سم زدایی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و طب گیاهی سنتی چینی برای کمک به بیماران سم زدایی و زباله ها را تشخیص می دهد.
درمان نفوذ میکرو گیاهی درمان برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه خود است. در این درمان، بسیاری از داروهای گیاهی وجود دارد، و در این درمان، علاوه بر این، پودر تصفیه شده از دارو گیاهی به دو کیسه های پزشکی که در موقعیت Shenshu بیمار قرار می گیرد به مدت 40-50 دقیقه جمع آوری شده است. با استفاده از Penetrator و دو دسته، ماده فعال در گیاهان به طور مستقیم در داخل کلیه نفوذ می کند، در حالی که خون، اکسیژن و مواد مغذی نیز در داخل کلیه ها تحویل می شود. در نتیجه سلول های سرطانی کلیه و بافت ها می توانند به صورت خودبخودی تعمیر شوند.

با استفاده از این درمان ها، خستگی و ضعف می تواند به شدت کاهش یابد و شما همچنین می توانید دیالیز را اجتناب کنید. آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه درمان های طبیعی با بیماری کلیوی درمان می شود؟ وضعیت و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک کنید ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/touxiorxishen/2017/1109/1579.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا شستشوی کلیه شش ماه از بیماران احساس ضعف می کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.