علائم نارسایی مزمن کلیه در مراحل مختلف

سه شنبه 27 فروردين 1392
ن : lafee

علائم نارسایی مزمن کلیه در مراحل مختلف

 علائم نارسایی مزمن کلیه در مراحل مختلف


نارسایی مزمن کلیوی با اشاره به از دست رفتن پیشرونده function.As کلیه عملکرد کلیه است به خطر بیافتد، می تواند به تعدادی از علایم منجر شود. علائم نارسایی مزمن کلیه در مراحل مختلف متفاوت است.

علائم در مراحل اولیه

در مراحل اولیه نارسایی مزمن کلیه هستند، اغلب بدون آزمون قابل توجه symptoms.But ادرار معمولا نشان می دهد abnormalities.In برخی موارد، فشار خون بالا occur.Early ممکن است بازرسی و درمان ممکن است به کلیهها آسیب معکوس completely.So گروه در معرض خطر باید به طور منظم پیگیری به طوری که پیدا کردن کلیه enough.Diabetes مشکل زود هنگام و فشار خون بالا هستند دو از علل مهم بیماری کلیه.

نشانه های نارسایی کلیوی مزمن پیشرفته

همانطور که از پیشرفت نارسایی مزمن کلیوی، سطوح بالایی از زباله خواهد ساخت تا در بدن و همچنین سایر علائم خواهد بود involved.Thus، علائم به شدت افزایش خواهد یافت.

کم خونی

کم خونی باعث می شود که بیماران احساس خستگی در تمام طول روز long.As کلیه بیمار می توانند اریتروپویتین تولید نمی کند، می تواند منجر به کاهش تعداد سلول های قرمز خون شود.

تهوع و استفراغ

سطوح بالای سموم اورمیک می توانید ساخت تا در blood.They می تواند دستگاه گوارش را تحریک و در نتیجه تهوع و اشتها vomiting.Poor می تواند به مصرف تغذیه، مضر است که به بهبود تاثیر می گذارد.

تنفس را مشکل

اگر مایع اضافی در بدن می سازد، می توان آن را افزایش صورت جدی به swelling.In، ریه ممکن است با مایعات آب گرفتگی، و در نتیجه منجر به در ادم breathing.Lung مشکل یکی از علایم بسیار خطرناک از نارسایی مزمن کلیه است.

کاهش برون ده ادرار

کاهش ادرار نتایج خروجی از احتباس مایعات در body.In این مورد، آن را ضروری است برای بیماران به کاهش مصرف مقدار fluids.The مصرف ادرار باید به خروجی ادرار در هر روز است.

بالا عبارتند از: نشانه های عمده ای از insufficiency.As مزمن کلیه این علائم را بدتر، دیالیز در نهایت نیاز خواهد بود.

علائم نارسایی مزمن کلیه در کودکان

عقب ماندگی رشد در هر دو قد و وزن یکی از نشانه های نارسایی مزمن کلیه در کودکان است. کلیه ها نقش مهمی را در تنظیم مواد مغذی کلیدی درگیر در فرایند رشد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مختلف,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.