کراتینین 2.82 در دیابت می تواند طبیعی شود

جمعه 3 آذر 1396
ن : lafee

کراتینین 2.82 در دیابت می تواند طبیعی شود

بیماران اغلب از سطح کراتینین بالا نسبت به بیماران مبتلا به بیماری های دیگر رنج می برند. در واقع کراتینین 2.82 نشان می دهد که بیماری بیماری بیماران هنوز در مرحله اولیه بیماری کلیوی قرار دارد. اگر آنها در زمان دریافت درمان، فرصتی عالی برای شما برای تبدیل شدن به عادی وجود دارد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

چرا بیماران مبتلا به دیابت از کراتینین 2.82 رنج می برند؟

دیابت با سطح کراتینین بالا ناشی از سالها یا دیابت کنترل نشده است. در نتیجه خونریزی بیش از حد خون باعث ایجاد اختلال در سیستم بیمار می شود و در نتیجه سلول های کلیه و بافت به تدریج آسیب می بینند. همانطور که چیزی با عملکرد کلیه اشتباه است، کلیه قادر به ترشح انواع مختلف سموم و مواد زائد بدن از بدن نیستند، در نتیجه، بیماران به علت بالا بودن سطح کراتینین بالا رنج می برند. کراتینین 2.82 به این معنی است که این بهترین فرصت برای بیماران دریافت درمان و همچنین محافظت از عملکرد کلیه های باقی مانده است.

آیا درمان هایی برای کاهش کراتینین 2.82 با دیابت وجود دارد؟

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. سطح کراتینین بالا می تواند بطور اساسی با بهبود عملکرد کلیه کاهش یابد.

درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

علاوه بر این، Medicate Bath برای کمک به بیماران ترویج گردش خون کلی بدن است. این به بیماران نیاز دارد تا در حدود 40-50 دقیقه به آب معدنی غوطه ور شوند. در طول فرآیند این درمان، مقدار زیادی مواد سمی از خون به طور کامل پاک می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است. با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، افزایش خون رسانی به کلیه.

مهمتر از همه، درمان های دیگری که در درمان کراتینین 2.82 با دیابت نیز مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: حمام پا، طب فشاری و طب سوزنی. با این درمان ها، بیماران بتوانند سطح کراتینین بالا را به حالت عادی برسانند.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را ترک کنید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/cause-complication/322.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 2, 82 در دیابت می تواند طبیعی شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.