چه باید بیماران با دیابت و کراتینین 3.5

یک شنبه 5 آذر 1396
ن : lafee

چه باید بیماران با دیابت و کراتینین 3.5

در واقع، دیابت باعث می شود بیماران از سطح کراتینین بالا به راحتی رنج می برند. کراتینین 3.5 نشان می دهد که بیماران در مرحله 3 نارسایی کلیه قرار دارند. به این ترتیب، بیماران نیاز به اقدامات سریع در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر. در حالی که بیماران باید با دیابت و کراتینین 3.5 انجام دهند.

دیابت به این مقدار زیاد قند خون در خون اشاره دارد؛ در نتیجه، بیماران اغلب به علت ناراحتی و عوارض مختلف از خطر بالایی برخوردار هستند. اگر قند خون بیش از حد در خون خونریزی شود، کلیه و سایر ارگانهای مهم آسیب می بیند. تا زمانی که چیزی با عملکرد کلیه وجود دارد، بیماران باید کراتینین بالا را تجربه کنند. اگر بیماران بخواهند سطح کراتینین بالا را کاهش دهند، راه کنترل قند خون بالا و بهبود عملکرد کلیه مورد نیاز است. فقط این راه می تواند سطح کراتینین بالا را اساسا کاهش دهد.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران برای تعمیر کلیه بیمار و همچنین بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. فرآیند درمان که در نارسایی کلیه مورد استفاده قرار می گیرد بسیار سخت است. در موارد اضافی، تعداد زیادی از آزمایشات و امکانات خاص برای تشخیص بیماری بیمار وجود دارد.

درمان با سم زدایی تصویب شده است تا به طور کامل حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. در نتیجه، بیماران تلاش زیادی برای توسعه این درمان برای کمک به بیماران برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل انجام می دهند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن گیاهان فوق العاده حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ کنید. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیه به طور مستقیم تحویل دهد. سایر درمان هایی که در درمان دیابت با کراتینین 3.5 مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از مایکانگ Mixing، Cupping Therapy، طب سوزنی، حمام پا، حمام دارویی.

اگر شما علاقه مند به درمان های طبیعی دیابت با کراتینین 3.5 هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetes/5891.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه باید بیماران با دیابت و کراتینین 3, 5,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.