آیا درمان های طبیعی می تواند به بیماران کراتینین کمک کند 7.7 از دیالیز جلوگیری شود

جمعه 10 آذر 1396
ن : lafee

آیا درمان های طبیعی می تواند به بیماران کراتینین کمک کند 7.7 از دیالیز جلوگیری شود

سطح کراتینین بالا معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تجربه می شود و باعث می شود بیماران علائم مسمومیت های مختلف و همچنین عوارض شدید را تجربه کنند. با این حال، دیالیز درمان نیست برای کمک به بیماران سطح کراتینین بالا را به طور اساسی کاهش می دهد، بنابراین بیماران تعجب می کنند که درمان طبیعی می تواند به بیماران با کراتینین 7.7 کمک کند تا از دیالیز جلوگیری شود.

به عنوان یک حقیقت، سطح کراتینین بالا باعث کاهش عملکرد کلیه می شود. کراتینین 7.7 به این بیماری اشاره می کند که وضعیت بیماری در حال حاضر به مرحله 4 نارسایی کلیه منتهی شده است که در آن بیماران دیالیز یا پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود توصیه می شود. با این حال، بیماران مبتلا به دیالیز و پیوند کلیه اغلب علائم سردرد، خستگی، کمردرد عضلانی و کم خونی را نشان می دهند. در نتیجه، بیشتر و بیشتر بیماران تمایل ندارند که آنها را به زندگی خود ادامه دهند.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به تصویب رسید. این درمان ها دارای اثرات قابل توجهی برای کمک به بیماران برای بهبود عملکرد کلیه است.

اول از همه، درمان با سم زدایی برای کمک به بیماران به حذف کامل سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل اتخاذ می شود. دفع مواد سمی و مواد زائد مختلف برای بهبود عملکرد کلیه اهمیت زیادی دارد.

دوم، حمام دارویی، ترویج گردش خون کلی بدن، پودر تصفیه شده از داروهای گیاهی است که به موجب وضعیت بیمار انتخاب شده است و سپس پودر به دو کیسه دارویی تقسیم می شود. آنچه که بیماران انجام می دهند این است که بدن خود را به مدت 40 تا 50 دقیقه به آب معدنی ببرند. در طول فرایند این درمان، بیماران به مقدار زیاد عرق می کنند، در نتیجه مقدار زیادی مواد سمی از خون و عرق و ادرار پاک می شود.

علاوه بر این، درمان های دیگر از قبیل Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، Bath Bath و Cupping Therapy نیز برای کمک به بیماران سم زدایی و ترمیم کلیه بیمار ترکیب شده اند.

از موارد فوق، درمان طبیعی می تواند به بیماران کمک کند کراتینین 7.7 بدون انجام دیالیز را کاهش دهد. آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه درمان طبیعی کراتینین 7.7 را بدست آورید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2423.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان های طبیعی می تواند به بیماران کراتینین کمک کند 7, 7 از دیالیز جلوگیری شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.