آیا بیماران مبتلا به کراتینین 640 با لوپوس نفریت توصیه دیالیز

جمعه 10 آذر 1396
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به کراتینین 640 با لوپوس نفریت توصیه دیالیز

امروزه نفریت لوپوس در میان بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر مورد توجه است و برای کاهش برخی علائم بالینی دیالیز توصیه می شود. با توجه به دلایل مختلف، مردم بیشتر و بیشتر مایل به انجام دیالیز نیستند، آنها تعجب می کنند که بیماران مبتلا به کراتینین 640 با نفریت لوپوس، دیالیز را توصیه می کنند.

نفریت لوپوس نوعی بیماری بیماری کلیوی ناشی از بیماری های خودایمنی است. بدون مدیریت موثر، سطح کراتینین بالاتر و بالاتر می رود. کراتینین 640 به این معنی است که وضعیت بیماری بیماران در مرحله 4 نارسایی کلیه پیشرفت کرده است. اگر آسیب به عملکرد کلیه نمی تواند به طور موثر کنترل شود، مرحله 4 نارسایی کلیه به نظر می رسد به مرحله 5 نارسایی کلیه، تا به آن، بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه بسیار دشوار است.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، یک سری از درمان های طبیعی برای بیماران به منظور افزایش عملکرد کلیه به تصویب رسید. با بهبود عملکرد کلیه می توان از دیالیز جلوگیری کرد.

ایمونوتراپی مخصوصا در بیماران مبتلا به بیماری های مرتبط با ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. ایمونوتراپی یکی از درمان های مشخصه ما است که توسط شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود سازی ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی تشکیل شده است. هر گام در این درمان دارای اهداف و هدف خاصی است که به بیماران کمک می کند تا برخی علائم بالینی را از بین ببرند و از مسائل بهداشتی دیگر جلوگیری کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی درمان ویژه ای است که برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. در این درمان، داروهای مخصوص گیاهی برای بیماران بر اساس شرایط بیماری فعلی آنها انتخاب شده و سپس داروهای گیاهی به منظور بهبود کارایی آنها، از راه اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل کلیه نفوذ کنید.

با استفاده از این درمان ها، کراتینین 640 به طور طبیعی و به تدریج کاهش می یابد. آیا شما در این درمان طبیعی علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه را بدانید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/causes-others/5905.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیماران مبتلا به کراتینین 640 با لوپوس نفریت توصیه دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.