فقط 20٪ از عملکرد کلیوی چگونه به درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک

سه شنبه 14 آذر 1396
ن : lafee

فقط 20٪ از عملکرد کلیوی چگونه به درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک

کلیه پلی کیستیک با کلیه های زیادی پر از کیست های مایع پر شده است. با گذشت زمان، تعداد و اندازه این کیست ها افزایش خواهد یافت، نه تنها سلول های کلیه از عملکرد طبیعی خود رنج می برند، بلکه باعث آسیب رساندن به دیگر بافت ها و اندام های بدن خواهند شد. 20 درصد از عملکرد کلیه نشان می دهد که اگر کلیه ها به سرعت درمان شوند، کلیه ها به شدت آسیب دیده و زندگی خود را تهدید می کنند.

بنابراین، درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک چیست؟

در ابتدا، بسیاری از پزشکان ممکن است بیماران توصیه به انجام جراحی برای خارج کردن مایع داخل کیست برای کاهش کیست. درمان جراحی می تواند تا حدی به پیشرفت آسیب کلیه کمک کند، اما این روش تنها می تواند کیست های بزرگتر را هدف قرار دهد.

نفروپاتی به اکثریت اواخر پزشکان توصیه می شود بیماران پیوند کلیه را توصیه می کنند. پیوند در واقع یک درمان موثر است، اما برای بیماری های کلیوی پلی کیستیک این ارثی مناسب نیست، احتمال دارد که کلیه های جدید دوباره آسیب ببینند.

در واقع، بیماران می توانند درمان طب چینی را انتخاب کنند. این روشها عبارتند از: نفوذ پذیری درمانی، حمام درمانی، ترکیبی از درمان، سوپ درمانی، بخار درمان، درمان آنما و درمان مکسیبوسئین. به طور عمده بر اساس شرایط بیمار، استفاده از دارو موثر چینی است. رشد کیست های کلیوی با جلوگیری از عود مجدد مواد فعال در سلول های اپیتلیال لوله ای کلیوی مسدود می شود. در حالی که سطح گردش خون کیست را افزایش می دهد تا عروق مایع کیست را ترویج کند. محدود کردن و حذف کیست کلیه از ریشه.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک دارید، لطفا دکتر آنلاین ما مشورت و یا با ما تماس بگیرید با استفاده از WhatsApp: 8615233618520.

پیوند مقاله: http://www.kidney-questions.com/pkd/1604.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فقط 20٪ از عملکرد کلیوی چگونه به درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.