می تواند سیستم ایمنی تاثیر بیماری مزمن کلیه

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

می تواند سیستم ایمنی تاثیر بیماری مزمن کلیه

 

می تواند سیستم ایمنی تاثیر بیماری مزمن کلیه

می تواند سیستم ایمنی تاثیر می گذارد بیماری مزمن کلیه؟ پاسخ مثبت است. و این هم که چرا آنفولانزای خفیف یا عفونت بدتر شدن بیماری کلیه خود را در یک درجه بزرگ را.

سیستم ایمنی و بیماری مزمن کلیه

بیش از 95٪ از بیماری های کلیوی وجود دارد مربوط به اختلال سیستم ایمنی بدن است. یک سیستم ایمنی طبیعی برای جلوگیری از باکتری ها از حمله به بدن، تا که به حفظ سلامت بدن وجود دارد.

به نظر می رسد بیماری کلیوی اختلال سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. دو راه که در آن سیستم ایمنی بدن می تواند به کلیه ها صدمه دیده وجود دارد، برای اولین بار تشکیل خودکار آنتی بادی، آنتی بادی که حمله آنها قرار است برای دفاع، و از سوی دیگر با یک اختلال پیچیده ایمنی ایجاد می شود این است که پس از عفونت از جمله به شکل به عنوان استرپتوکوک و استافیلوکوک.

و زباله انجام می توان با کمک گردش خون به جریان در هر نقطه و زمانی که آن را در کلیه ها که در آن بدن به التهاب می شود و تلاش برای جلوگیری از رسوب زباله و حذف آنها سپرده شده است. به عنوان یک نتیجه، التهاب مکرر در کلیه ها رخ می دهد، ایجاد بافت کلیه در حال انجام است. این است که چگونه به اختلال سیستم ایمنی بدن باعث صدمه به کلیه ها.

و کلیه های آسیب دیده نمی تواند به خوبی عمل کند. این باعث می شود مواد زائد مانند کراتینین، اوره و غیره و یا اقامت آب اضافی در بدن، باعث علائم مختلف، از جمله سطح کراتینین بالا، سطح BUN بالا و تورم و غیره

چگونه برای مدیریت بیماری مزمن کلیه؟

بیماری کلیوی مزمن، همانطور که در بالا ذکر شد، این اختلال سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. بدین ترتیب، درمان مناسب باید در پشت سیستم ایمنی تمرکز می کنند.

برای رسیدن به این هدف، سلول های بنیادی برای بیمارانی که کلیه ها تحت تاثیر اختلال سیستم ایمنی طراحی شده است. این کمک می کند تا بازسازی ایمونوتراپی جدید است که می تواند به پیشگیری از عود بیماری های کلیوی کمک کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزمن ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.