آیا می توانم Rituximab درمان پروتئینوری من

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم Rituximab درمان پروتئینوری من

 

http://www.kidneyservicechina.com/protein-in-urine/662.html

س: سلام، دکتر. من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیه هستم. در اینجا آخرین نمایش نتایج: از شماره پزشکی من است. آیا می توانم Rituximab درمان پروتئینوری من؟

من خواندن گزارش آزمون خود را. گزارش آزمون نشان داد پروتئین 24 ساعته ادرار خود را در 4.88g/24hrs است. نتیجه آزمون خود را در انتظار است. بیماری شما می توانید با نوع خاصی از دارو درمان نمی شود - به عنوان شما rituximab ذکر شده است. درمان سیستماتیک از هر دو طب چینی و طب غربی ضروری است. از آزمایشات برای تشخیص و درمان، اقدامات خاص و حرفه ای مورد نیاز است.

من فکر می کنم بیماری خود را به در کلیه بیمارستان تخصصی بیماری (تمام بیماران در بیمارستان، بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی هستند) درمان می شود. سه مرحله از پیشرفت بیماری کلیه، مرحله التهابی تشکیل، فیبروز کلیوی مرحله تشکیل و مرحله تشکیل اسکار وجود دارد.

بیماری شما این است که در فیبروز کلیوی مرحله تشکیل، پس از تجزیه و تحلیل گزارش های پزشکی خود را. فقط کنترل التهاب کافی نیست. هیسترتیک از پیشرفت این بیماری است. بنابراین، نقطه کلیدی برای درمان بیماری خود را ضد فیبروز کلیوی است و معکوس سیستم ایمنی بدن است.

برای مبارزه با فیبروز کلیوی، شما ممکن است توصیه می شود به طب گیاهی طب چینی یا میکرو چینی. هر دوی آنها می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه با افزایش گردش خون کلیوی.

بسیاری از گیاهان تونیک به کلیه ها آسیب دیده هستند. با این حال، هر فرد دارای شرایط مختلف پزشکی. بر اساس شرایط خود، فرمول گیاهی شخصی ساخته شده خواهد شد.

تا زمانی که صدمه به کلیه ها می تواند معکوس شود، قطعا علائم پروتئینوری خواهد شد خود به خود کاهش داد. فقط Rituximab نتواند برای جلوگیری از پروتئینوری از ریشه.

ایمونوتراپی نیز انتخاب خوبی برای آن را نه تنها مبارزه علیه صدمه به کلیه ها، بلکه به بازسازی سیستم ایمنی بدن، که می تواند کمک به جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه از ریشه کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پروتئینوری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.