نفریت لوپوس رژیم غذایی: چه برای خوردن و چه به غذا خوردن نبودم

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفریت لوپوس رژیم غذایی: چه برای خوردن و چه به غذا خوردن نبودم

 

نفریت لوپوس رژیم غذایی: چه برای خوردن و چه به غذا خوردن نبودم

نفریت لوپوس یکی از عوارض جدی lupus.Approximately یک سوم از افراد مبتلا به لوپوس است کلیه injury.A رژیم غذایی کلیه پسند می تواند کاهش سرعت پیشرفت بیماری و کمک به بهبود سلامت کلی.

غذاهایی برای غذا خوردن در نفریت لوپوس

ماهی

ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 که در ماهی مثل ماهی آزاد، ساردین، شاه ماهی و اسیدهای چرب mackerel.Omega 3 می تواند باعث التهاب در کلیه ها در لوپوس را کاهش دهد Nephritis.Plenty از رژیم غذایی باید شامل در نفریت لوپوس نفت diet.Fish ممکن است به بیماران توصیه می شود.

غذاهای با آهن بالا

کم خونی است که معمولا در nephritis.It لوپوس دیده می شود می تواند به مشکل قلبی، نسبت دهید و باعث می شود افراد احساس خستگی تمام روز بالا در آهن long.Foods می توانید به کمک به بیماران خطر از از سبزیجات anemia.Green و گوشت بدون چربی سرشار از آهن باشد را کاهش می دهد.

غذاهای پر از ویتامین

ویتامین E، ویتامین A و ویتامین B در رژیم غذایی برای لوپوس Nephritis.Adequate ویتامین D مفید است به ویژه مهم برای بیماران بیماران باید به جلوگیری از خورشید به طوری که آنها نیاز به افزایش مکمل ویتامین D از diet.Vitamin C می تواند توانایی را افزایش می دهد برای جذب irone و یک منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها است.

غذاهایی که غذا خوردن در نفریت لوپوس

غذاهای با پروتئین بالا

مصرف پروتئین بیش از حد می تواند به صدمه به کلیه ها کمک و بدتر further.They عملکرد کلیه باید با یک متخصص تغذیه برای تصمیم گیری چه مقدار پروتئین آنها باید هر روز مشورت. شما همچنین می توانید ما را به یک مرجع مشورت کنید.

رژیم غذایی با سدیم بالا

ادم و فشار خون بالا علائم رایج این بیماری نفریت لوپوس. اگر بیماران تجربه شکایات، آنها باید از مصرف بیش از حد مایعات و نمک در رژیم غذایی است، اجتناب کنند. فست فود و غذاهای فرآوری شده باید اجتناب شود.

محصولات سویا

محصولات سویا در پروتئین های کم کیفیت که می تواند فشار بار سنگین kidneys.Also، محصولات استروژن به نام فیتواستروژن است. استروژن شناخته شده است به عنوان یک عامل خطر برای لوپوس است.

فوق یک رژیم غذایی به طور کلی برای نفریت لوپوس و چه برای خوردن و چه نه به غذا خوردن است. شما می توانید با به دست آوردن یک طرح رژیم غذایی شخصی مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خوردن نبودم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.