رژیم غذایی برای کراتینین بالا و BUN

چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای کراتینین بالا و BUN

 

رژیم غذایی برای کراتینین بالا و BUN

کراتینین بالا و BUN می تواند منعکس چگونه به خوبی کلیه های شما رژیم غذایی سالم functioning.A، می تواند مواد زائد در خون کاهش و بهبود عملکرد کلیوی، در نتیجه کاهش BUN و کراتینین بالا.

کراتینین محصول جانبی از کراتین در muscle.After را آن تولید می شود، آن است که به طور معمول از توسط kidneys.Thus فیلتر، آن را می توانید نگه داشتن سطوح ثابت در condition.Urea راست است از محصولات نهایی سطوح proteins.High اوره در خون می تواند باعث uremia.It یک اختلال مربوط به اندام ها و سیستم های بدن مانند کم خونی، بیماری های استخوان، آسیب های عصبی و غیره است

کراتینین بالا و BUN نشان می دهد کلیه جدی damage.Therefore، رژیم غذایی نیز باید به نفع بهبود function.Diet کلیوی کراتینین بالا و BUN به شرح زیر است:

رژیم غذایی کم پروتئین

مصرف پروتئین بالا می تواند تولید اوره را افزایش می دهد، در نتیجه افزایش BUN levels.Also، مصرف پروتئین بیش از حد می تواند کمک به کراتینین بالا های levels.Meanwhile، با کیفیت بالا و پروتئین باید 50٪ از intake.Beans پروتئین کل، آجیل را پوشش می دهد و دانه مقدار متوسط ​​پروتئین و میوه های به طور کلی هیچ پروتئین.

رژیم غذایی گیاهی

منابع غذایی کراتین و کراتینین تنها در درون حیوان products.Therefore یافت، بیماران خواهد شد کاهش بار از کراتین اضافی و کراتینین در گردش از طریق خون با خوردن یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه تا حد زیادی.

مایع

وقتی کلیه های شما به درستی کار نمی کند، آنها موفق به حذف مایع اضافی را از مصرف مایعات body.Limiting خود را می تواند فشار خون بالا، تورم و از تنگی مایع زیادی breath.How جلوگیری می توانید هر روز شما را؟ لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما مشورت کنید.

میوه ها

میوه ها توصیه می شود مردم با میوه کراتینین بالا و BUN.Fresh بالا در ویتامین ها و اجزای fibre.These مفید برای کاهش خطر ابتلا به عوارض ناشی از بیماری کلیوی.

غذاهای غنی از فسفر

فسفر مهم است برای حفظ healthy.However استخوان است، سطوح بالایی از فسفر می تواند مشکل استخوان و خارش پوست شود. در همین حال، غذاهای سرشار از پتاسیم نیز باید به عنوان سطح پتاسیم در خون اجتناب شود می تواند تهدید کننده زندگی باشد.

فوق یک رژیم غذایی به طور کلی برای کراتینین بالا و BUN.As های علل مشکل کلیه متفاوت است، رژیم غذایی نیز باید متفاوت باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.