آیا کمک لوزه درمان نفروپاتی IgA

پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا کمک لوزه درمان نفروپاتی IgA

 

 
آیا کمک لوزه درمان نفروپاتی IgA

عمل جراحی لوزه به عنوان یک درمان معمول برای نفروپاتی IgA کار می کند. آیا لوزه کمک به درمان نفروپاتی IgA؟ خواندن و پیدا کردن جواب!

لوزه و نفروپاتی IgA

این ایده در اینجا این است که معمولا با اصطلاح "گلومرولونفریت synpharyngitic" نفروپاتی IgA ارائه - هماچوری میکروسکوپی یا ناخالص، اغلب با آسیب گذرا کلیه، که همزمان با شروع عفونت استرپی گلو دارند. این امر باعث عفونت دوباره و دوباره، که خسارات وارده به گلومرول وادار و که باعث کاهش عملکرد کلیه در نهایت.

عمل برداشتن لوزه در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA پیشنهاد، برای آن ممکن است تعداد قسمت از التهاب گلو را کاهش می دهد، به منظور کاهش آسیب بر روی کلیه ها. حتی اگر tonsicllectomy ممکن است خطر برای توسعه آسیب کلیه بیشتر کاهش می دهد، آنچه مهم است این است که با مشکل مواجه شد برای مقابله با exsisted آسیب دیده بافت کلیه و می تواند بیماری را درمان نمی کنند.

برای پیدا کردن درمان اساسی، شما باید بدانید که علت نفروپاتی IgA، است که، اختلال ایمنی IgA نداشتند. به عبارت دیگر، نفروپاتی IgA مشکل سیستم ایمنی بدن در واقع ایجاد می شود.

در شرایط طبیعی، سیستم ایمنی با این نسخهها کار برای انتشار یک نوع آنتی بادی به نام IgA را برای مبارزه با باکتری ها. با این حال، در بیماران مبتلا به اختلال سیستم ایمنی غلظت IgA، آنتی بادی نتواند به مبارزه با باکتری ها است. در مقابل، باکتری ها و آنتی بادی را با هم ترکیب شده و در خون جریان.

کلیه ها کار می کنند برای فیلتر کردن خون و می توان به راحتی توسط رسوب از ترکیبی از باکتری ها و آنتی بادی مورد حمله قرار. با گذشت زمان، inflammaition در کلیه ها رخ خواهد داد، و باعث خسارت های کلیه. این است که چگونه IgA نداشتند Nephropath بر اثر.

معکوس نفروپاتی IgA، کارشناسان توصیه ایمونوتراپی برای این درمان کمک می کند تا بازسازی سیستم ایمنی بدن است که می تواند اختلال ایمنی IgA در درمان.

تا زمانی که مشکل ایمنی زمینه ای می تواند کنترل شود، آسیب به کلیه ها متوقف خواهد شد. پس چگونه در مورد صدمه به کلیه ها وجود داشته است؟

طب گیاهی چینی استفاده می شود برای ترمیم بافت های آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. با این روش، شما می توانید انتظار می رود به یک زندگی کامل است. برای اطلاعات بیشتر، پیام زیر را ترک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.