کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک نوشابه کولا

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک نوشابه کولا

 

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک نوشابه کولا

کولا یک نوشیدنی محبوب در سراسر جهان است و هم در کودکان و هم در بزرگسالان دوست. نوشیدن کولا در اعتدال باعث مشکلات سلامتی شود نه برای children.However، به عنوان کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک، آنها مجاز به نوشیدن کولا؟

مواد تشکیل دهنده اصلی در نوشابه

کولا است گازدار مواد تشکیل دهنده اصلی drink.The در آن است عبارتند از: آب گازدار، شکر، کافئین و فسفریک acid.Due به این مواد در نوشابه، مصرف بیش از حد ممکن است منجر به بسیاری از عوارض جانبی مانند سطح قند خون بالا، اسید معده و غیره

آیا می توانم کودکان با سندرم نفروتیک نوشیدنی ماده شیرینی که از برگ ومیوه کولا گرفته میشود؟

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک باید از مصرف نوشابه به محدودیتهای به دلیل به دلایل زیر محدود کننده باشد.

کولا بالا در phosphorus.As کلیه ها دچار اختلال است، آنها را قادر به حذف فسفر از سطوح adequately.High بدن فسفر می تواند منجر به بی شمار از مشکلاتی از قبیل بیماری های استخوان و خارش پوست.

یک سرویس 12 اونس کوکا کولا حاوی 64mg از caffeine.While بسیاری از مردم پاسخ کافئین به نگه داشتن آنها را هشدار، کافئین می تواند خطرناک آن را به عنوان منقبض شریان ها و وریدها و افزایش ضربان قلب.

اشتها ضعیف است که معمولا در کودکان سندرم نفروتیک دیده می شود. نوشیدن نوشابه باعث می شود که کودکان به راحتی احساس کامل و خوردن foods.It کمتر می تواند سوء تغذیه را بدتر کنند.

گذشته از نوشابه، کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک از غذاهای دیگر حاوی کافئین مانند chocolate.Also است اجتناب، غذاهای سرشار از فسفر باید اجتناب شود زمانی که کار خون را نشان می دهد سطوح بالای فسفر در خون. غذاهای متداول با فسفر بالا شامل محصولات لبنی مانند شیر، سوپ خامه ای، بستنی، پودینگ شیر، گوشت اندام، آبجو، آجیل و دانه های غلات، سبوس دار، چاودار تاریک و سیاه نان.

آب، شیر کم چرب و نوشابه روشن هستند انتخاب خوبی برای کودکان مبتلا به نفروتیک syndrome.Additionally، اگر تورم کودکان، آنها باید محدودیت مایعات را برای کاهش احتباس مایعات در body.You خود می تواند به دریافت kidneyabc@hotmail.com ایمیل اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی سالم برای سندرم نفروتیک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نوشابه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.