چگونه در مورد امید به زندگی دیالیز در هند چگونه در مورد امید به زندگی دیالیز در هند؟ دیالیز به طور

شنبه 14 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه در مورد امید به زندگی دیالیز در هند چگونه در مورد امید به زندگی دیالیز در هند؟ دیالیز به طور

چگونه در مورد امید به زندگی دیالیز در هند

چگونه در مورد امید به زندگی دیالیز در هند؟ دیالیز به طور معمول در هند و بسیاری از کشورهای دیگر توصیه می شود در زمانی که شرایط ایجاد نارسایی مزمن کلیه است. این منطقی است برای مردم در مورد مراقبت از امید به زندگی از دیالیز، زیرا دیالیز دارای معنای متفاوت برای افراد متفاوت است.

دیالیز فرایندی است که نیاز به خون کشیده شود به یک فیلتر خارجی گرفته شده و دوباره به سیستم ما تزریق شده است. دستگاه دیالیز تعادل الکترولیت در خون و همچنین حذف مایعات اضافی حفظ جریان خون به علت ناتوانی در دفع ادرار. هنگامی که بیش از حد مواد زائد و سموم ها در خون شروع به موجب برخی از نشانه های آشکار و یا عوارض، به دیالیز برای از بین بردن آنها لازم است. اما واقعیت این است که برخی بیماران دیالیزی مجبور به تحمل عوارض ناشی از دیالیز، مانند میگرن، اختلالات بینایی، فشار خون پایین، گرفتگی عضلانی، تهوع، استفراغ و مشکلات خواب و غیره. شاید کسانی که احساسات ناراحت کننده را بیماران دیالیزی می خواهند امید به زندگی از دیالیز به دانستن بیشتر در.

کل فرایند دیالیز، بویژه در هند، یک ماجراجویی بزرگ تا آنجا که به بیمار مربوط می شود است. برخی از اطلاعات مربوط به نشان می دهد که امید به زندگی دیالیز می تواند بیش از 20 سال در خارج از کشور است. با این حال، در هند 20 سال این موارد نادر است و می توان آن را در انگشتان دست شمارش. امید به زندگی دیالیز در هند حدود 8-10 سال است.

به عنوان یک ماده در واقع، امید به زندگی از دیالیز از موارد به موارد متفاوت است، بدون توجه به در هند یا هر کشور دیگری است. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید آن اطلاعات به اصطلاح در مورد امید به زندگی از دیالیز غفلت، نگه داشتن روحیه ی خوب و سعی کنید به گزینه های درمانی دیگر که در صرفه جویی در کلیه هدف نگاه کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.