درمان طبیعی برای هایپراوریسمیک و نارسایی پیشرفته کلیه

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای هایپراوریسمیک و نارسایی پیشرفته کلیه

درمان طبیعی برای هایپراوریسمیک و نارسایی پیشرفته کلیه

درمان های طبیعی برای هایپراورسمی و نارسایی کلیه چیست؟ در این مقاله، شما رابطه بین هایپراورسمی و نارسایی کلیه، پس از درمان طبیعی برای آنها را مشاهده کنید، امید آن می تواند مفید باشد و به شما امید جدیدی را.

رابطه بین هایپراورسمی و نارسایی کلیه

هنگامی که شرایط ایجاد نارسایی کلیه، آن را شایع است برای دیدن هایپراورسمی. محصولات نهایی متابولیک در نارسایی کلیه تجمع می یابد، از جمله اسید اوریک محصول نهایی کاتابولیسم پورین. از آنجا که حدود 70٪ از اسید اوریک از کلیه ها دفع می شود، هایپراورسمی زمانی اتفاق می افتد که عملکرد کلیه بدتر. سطح اسید اوریک سرم و GFR کاهش می یابد افزایش می یابد، در حالی که فرکانس حملات نقرسی کاهش می یابد و بروز مرگ های قلبی عروقی شتاب افزایش می یابد. هایپراوریسمیک نیز یافت شده است به عنوان یک عامل خطر مستقل برای فشار خون بالا. بنابراین هایپراورسمی بر پیش آگهی از نارسایی کلیه بدون شک.

درمان طبیعی برای هایپراورسمی و نارسایی کلیه

در بالینی، برخی از داروهای معمول و داروها برای هایپراورسمی وجود دارد. البته، رژیم غذایی هایپراورسمی است نیز بسیار مهم است برای کنترل پیشرفت بیماری است. اندازه گیری خاص به منظور کاهش مصرف پورین، که در حال حاضر در بخش بزرگی در اندام، عصاره گوشت، مخمر، غذاهای دریایی و برخی از ماهی ها هستند. گیاهان با مقدار زیادی پورین، نخود، اسفناج، لوبیا، و همچنین قارچ هستند.

کارشناسان توصیه می کنند بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با هایپراورسمی برای مقابله با این مسئله از علت ریشه ای است. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی است به عنوان یک درمان طبیعی برای هایپراورسمی و نارسایی کلیه محسوب می شود. چگونه کار می کند؟

این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی است، به طوری که معمولا در چین استفاده می شود. در مقایسه با داروهای خوراکی، آن خارجی اعمال شده، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیاز به دروغ روی تخت به آن را. دو کیسه از اقدام خواهد شد از داروهای گیاهی چینی تحت کمر بیماران با کمک دستگاه اسمز، از طریق نفوذ به پوست قرار داده، پس از آن وجود دارد، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی کارآمد و به طور مستقیم می تواند به کلیه ها دریافت کنید و شروع به آمده است را به بازی. از طریق یک سری از توابع مانند ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون، گسترش عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، و غیره، صدمه به کلیه ها انتظار می رود به تعمیر، و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود است. در آن صورت، کلیه ها قادر به بازگشت به کار به طور معمول به حذف اسید اوریک از بدن. چه تر است، تمام داروهای گیاهی چینی که از طبیعت آمده است، بنابراین ما آن را به درمان طبیعی برای هایپراورسمی و نارسایی کلیه می نامند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیشرفته ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.