چگونه به مدیریت نوسانات خلقی با نفروپاتی IgA

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به مدیریت نوسانات خلقی با نفروپاتی IgA

 

چگونه به مدیریت نوسانات خلقی با نفروپاتی IgA

نفروپاتی IgA باعث خسارت نه تنها در کلیه ها. دیگر سیستم فیزیکی یا اندام نیز ممکن است تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار داشته باشند، باعث علائم مختلف. نوسانات خلقی یک تجربه نادر در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است.

چرا بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نوسانات خلقی شکایت؟

نفروپاتی IgA باعث می شود کلیه ها آسیب، که در سطح بالای فسفات در خون منجر. این می تواند از نوز محیطی به عمل به طور معمول تاثیر می گذارد. علاوه بر این، آن را توابع عصبی و عضلانی، که منجر به نوسان خلق یا افسردگی شود تاثیر می گذارد.

کلیه های سالم فیلتر کردن مواد زائد و آب بیش از حد. با این حال، در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، کلیه ها شکست خورده سموم در خون می شود. سموم ایجاد باعث علائم مختلف، از جمله تهوع، استفراغ، درد پشت، خستگی، خواب مشکل و غیره، که ممکن است باعث شود بیماران محدود است. این یکی دیگر از علت نوسانات خلقی در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است.

چگونه برای مدیریت نوسانات خلق و خوی مبتلا به نفروپاتی IgA؟

برای مدیریت نوسانات خلقی، درمان سیستمیک که شامل علت زمینه ای - صدمه به کلیه ها و علائم لازم تبدیل خواهد شد.

در مرحله اول، درمان پیشنهاد شده است که می تواند با نفروپاتی IgA اساسی مقابله. ایمونوتراپی biotherapy است که به درمان مشکلات IgA را برای سالهای زیادی استفاده شده است. این در اختلال اساسی سیستم ایمنی بدن هدف.

ایمونوتراپی به بازسازی سیستم ایمنی بدن کمک می کند و با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با آسیب کلیه، که می تواند به جلوگیری از عود زخم از ریشه کلیه.

ثانیا، شما ممکن است به استفاده از درمان های گیاهی. بسیاری از گیاهان یافت می شوند که توانایی برای از بین بردن فشار بیمار و کاهش نوسان خلق به طور طبیعی.

ثالثا، به شما پیشنهاد برای کاهش استرس در زندگی شما. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA پیشنهاد به فکر می کنم مثبت و توسعه تکنیک های مدیریت حالات خود را داشته باشند.

علاوه بر این، بسیاری از راه های دیگر، مانند ورزش کردن به طور منظم، خوردن یک رژیم غذایی سالم، صحبت کردن با پزشک و خانواده خود را نیز مقابله با نوسان خلق و خوی در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA کمک کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: با نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.