می تواند به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مصرف نارنجی

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

می تواند به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مصرف نارنجی

 

می تواند به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک مصرف نارنجی

آیا بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک پرتقال مصرف؟ خب، ما باید به گفتن نیست که میوه خاص یا سبزی سندرم نفروتیک و یا سایر بیماری کلیوی بیماران نباید غذا خوردن وجود دارد، آن را در شرایط خاص بیمار بستگی دارد.

اگر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک سطح پتاسیم بالا، سپس آنها امکان پذیر نیست به مصرف پرتقال است. است که به دلیل سطح بالای پتاسیم می تواند قلب تاثیر می گذارد و می تواند باعث آریتمی (ضربان قلب نامنظم)، در آن صورت، در علاوه بر این به نارنجی، دیگر غذاهای غنی از پتاسیم مانند لوبیا، موز، سیب زمینی، اسفناج، ماهی آزاد، ماهی روغن، و غیره ممنوع است. سطح پتاسیم بالا معمولا هنگامی که سندرم نفروتیک به مرحله پیشرفته توسعه اتفاق می افتد. کلیه های سالم حذف پتاسیم اضافی از بدن و حفظ سطح پتاسیم در سطح نرمال (3.5-5.5 میلی اکی والان / L). در حالی که میزان پتاسیم در میلی گرم موجود در پرتقال یک پرتقال کوچک (237) و یا نیمی از آب پرتقال (236) است.

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می توانند مقدار مناسب از نارنجی اگر سطح پتاسیم در خون طبیعی است مصرف می کند. اما آنها بهتر بود آن را مصرف نمی کند. نارنجی در طبیعت سرد است. ساله مبتلا به کمبود سرد معده، روده، کلیه، و عملکرد ریه باید بخورید خیلی زیاد است، بنابراین برای جلوگیری از اتفاق می افتد نشانه های دل درد، درد و کمر و زانو لنگی. به التهاب، باعث زبان festered چشم، گرم و پیوژنیک، و انبوهی آن را آسان خواهد بود. نارنجی حاوی erythrophyll، پرخوری باعث رسوب رنگدانه زرد شود.

با توجه به شرایط خاص خود را، متخصص تغذیه به شما کمک خواهد کرد که شما یک رژیم غذایی مناسب، که تا حدی کم کردن سرعت پیشرفت بیماری بازی. اما درمان کارآمد و طبیعی است که هنوز هم مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک. اگر این بیماری به خوبی کنترل نشده است، آن را به نارسایی مزمن کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک توسعه. اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد رژیم غذایی و یا درمان سندرم نفروتیک، شما در حال استقبال به ما یک پیام را ترک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارنجی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.