گلومرولونفریت و مرحله 5 CKD، سطح کراتینین 324

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

گلومرولونفریت و مرحله 5 CKD، سطح کراتینین 324

 

http://www.kidneyabc.com/news/1596.html

نام و نام خانوادگی: رایان جید

جنسیت: زن

سن: 20

کشور: لیبی

تشخیص ها: گلومرولونفریت، مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، کم خونی کلیه، فشار خون بالا کلیه، هیپوکالمی

وضعیت قبل از درمان:

برگشت به 2 سال پیش، من احساس خسته در تمام طول روز و تا به حال هیچ انرژی به انجام anything.That احساس آزار دهنده عذاب من برای یک time.I طولانی به بیمارستان محلی در کشور من رفت و در آنجا من با glomerulonephritis.In گذشته تشخیص داده شد 2 سال، کراتینین من در سال 330mmol/L.One پیش به اوج خود رسید، فشار خون شروع به افزایش است و آن را در به فشار خون 150/90mmHg.High رسید به من احساس سردرد در تمام طول روز. با توجه به تورم شدید در پاها، من احساس بسیار خسته هنگام راه رفتن است.

روند درمان: در 14 مارس 2013 من در بیمارستان بستری شد. در این بیمارستان، درمان ترکیبی از طب غربی و طب چینی است applied.Treatments استفاده می شود عبارتند از: بیماریهای دهان چینی، طب غربی، حمام دارو و میکرو چینی Osmotherapy.My پزشکی دکتر توضیح داد که داروهای غربی استفاده می شود برای کنترل علائم و داروهای چینی می تواند بازگرداندن اختلال kidneys.I من برای 25 days.During روند درمان در بیمارستان بستری شد، بهبود قابل توجهی احساس می شود.

وضعیت ارسال از درمان:

من از بیمارستان در آوریل 9،2013 مرخص شد. بهبود بزرگ من ساخته شده به من سرگیجه بسیار excited.My است بهبود به عنوان فشار خون را کاهش می دهد به 120/70mmHg.Creatinine کاهش به 300 umol / L.As ها مایع اضافی حذف، بدن من احساس بسیار lighter.Now من به کار من بازگشت دوباره و من احساس می کنم خیلی پر انرژی در تمام طول روز.

، حقایق بلندتر از words.I است صحبت می کنند واقعا قدردانی از این پزشکان خوب و پرستاران here.While چین است که تا کنون به کشور من، من هرگز به طور معمول در طول بستری شدن در بیمارستان من احساس می کنم. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن تجربه شخصی من با شما هستم. من فکر می کنم ما هرگز نباید اجازه دهید آخرین skip.Maybe امید شما می توانید درمان طب چینی را امتحان کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.