آیا طب سوزنی را متوقف کنید مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا طب سوزنی را متوقف کنید مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

 

آیا طب سوزنی را متوقف کنید مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

بسیاری از مردم شیفته که آیا طب سوزنی می تواند مرحله 4 بیماری مزمن کلیه را متوقف کند. چه چیز شما نیاز به دانستن در مورد طب سوزنی و مرحله 4 CKD، و چگونه شما می توانید بیماری را متوقف هستند.

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه چیست؟

این دومین پیشرفته ترین شکل از بیماری کلیوی است، و آن را از نزدیک با نارسایی کلیه به طور بالقوه کامل مرز. برای افراد در این مرحله، میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) محدوده مورد 15-29ml/min است. در این مرحله، علایم مانند خستگی، از دست دادن اشتها، و خارش ممکن است بدتر خواهد شد.

طب سوزنی برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

طب سوزنی برای افراد مبتلا به این بیماری موثر است. درمان با این نسخهها کار از طریق بهبود گردش مطلوب خون و چی، مواد مغذی خوب و تعادل مواد معدنی و همچنین اصلاح سیستم ایمنی بدن است. علائم و ناراحتی بیمار می توان به طور موثر، رها شوند.

با این حال، طب سوزنی است که تنها یک درمان کمکی. فقط تحت این درمان، آن را به اندازه کافی برای جلوگیری از مرحله 4 CKD است. برخورد با این بیماری است که قطعا یک کار پیچیده است. اما با البته حق از درمان، می توان پیشرفت آن را متوقف کند. مرحله 4 بیماری مزمن کلیه باید حکم مرگ نیست.

برای این سطح از بیماری، اشکال مختلف درمان در دسترس برای جلوگیری از ابتلا به نارسایی کلیه وجود دارد. ایمونوتراپی است که برای افراد مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه توصیه می شود. این یک درمان جامع است که می تواند فقط علائم از ریشه از بین بردن بلکه درمان بیماری های کلیوی است. تحت درمان سلول های بنیادی، صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و سیستم ایمنی بدن تنظیم می شود. به طوری که بیماری پیشرفت متوقف خواهد شد.

اگر شما توسط مرحله 4 بیماری مزمن کلیه تحت تاثیر قرار و می خواهم به دانستن بیشتر در طول عمر شما را به طرز چشمگیری افزایش های جلوگیری از بیماری، احساس رایگان به ما مشورت آنلاین و یا ترک یک پیام در زیر. با تشکر برای خواندن زمان خود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.