غذاهای پیشنهادی و اجتناب برای Stage3 CKD

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

غذاهای پیشنهادی و اجتناب برای Stage3 CKD

 

غذاهای پیشنهادی و اجتناب برای Stage3 CKD

بیماری مزمن کلیه را به 5 مرحله تقسیم شده است و هر مرحله نیاز به یک برنامه رژیم غذایی متفاوت است. رژیم غذایی برای CKD stage3 از که از 4 مرحله دیگر متفاوت است. خوانده شده و در پیدا کردن مواد غذایی به دست آمده و اجتناب برای CKD stage3.

رژیم غذایی پیشنهادی برای CKD Stage3

برای CKD stage3، متخصص تغذیه ممکن است بیمار به یک رژیم غذایی سالم با پروتئینی در سطح مصرف مرجع روزانه 0.8 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم بدن را نشان می دهد. با این حال، اگر وضعیت پزشکی شما شدید باشد، مصرف پروتئین ممکن است به عنوان 0.6grams پیشنهاد شده است.

فسفر ممکن است محدود به کمک نگه داشتن فسفر خون یا طبیعی PTH و جلوگیری از بیماریهای استخوانی کلیوی. یک رژیم غذایی با فسفات کم است کمک می کند تا حفظ عملکرد کلیه وجود داشته است.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به مرحله CKD 3 پیشنهاد را به چربی و کلسترول و متوسط ​​اشباع در چربی کل، به ویژه برای بیمارانی که دچار عوارض دیابت، سطح کلسترول بالا و بیماری های قلبی.

اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد مبتلا به CKD stage3، پزشک شما ممکن است به شما پیشنهادات رژیم غذایی از سبزیجات، میوه ها و دانه های مختلف را ترجیح می دهند. با این حال، اگر فسفر خود و یا سطح پتاسیم بالاتر از محدوده نرمال، شما در حال پیشنهاد را به میوه ها و سبزیجات کمتر است.

ویتامین D و آهن ممکن است به نیازهای فردی طراحی شده و بیماران پیشنهاد به مصرف DRI برای آب های پیچیده ویتامین B محلول و C.

رژیم غذایی اجتناب برای Stage3 CKD

اگر شما می توانید غذاهای پیشنهاد شده که برای کلیه ها مفید است، قطعا مواد غذایی است که می تواند مضر برای کلیه ها در انتظار شما هستند. با توجه به مراحل مختلف بیماری مزمن کلیه، مواد غذایی اجتناب شود ممکن است متفاوت باشد. با این حال، برای بسیاری از بیماران مبتلا به CKD stage3، غذاهای زیر باید اجتناب شود.

- زرده تخم مرغ، گوشت چربی، دانه های سویا، محصولات لبنی

- گوجه فرنگی، گوجه فرنگی، مارچوبه، سیب زمینی

- عسلک، پرتقال، طالبی

همه در همه، شما نیاز به یک برنامه رژیم غذایی فرد است. اگر شما خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات پزشکی بیشتر در مورد خود را، ما بسیار خوشحالیم که برای کمک به لیست غذاهای شخصی را پیدا کنید. ایمیل به kidneyask@hotmail.com یا یک پیام را ترک کنید. ما همیشه در اینجا به شما کمک کند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: Stage3 CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.