حباب و یا فوم در ادرار با دیابت

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

حباب و یا فوم در ادرار با دیابت

حباب و یا فوم در ادرار با دیابت

دیدن بیش از حد بسیاری از حباب و یا فوم در ادرار آزار دهنده است. برای افراد مبتلا به دیابت، شما تا به حال پس از ادرار کردن در هر زمان که شامپانی ادرار وجود دارد متوجه؟ پروتئین در ادرار: در اینجا به همین دلیل است.

اصطلاح پزشکی بیش از حد پروتئین در ادرار یا پروتئینوری آلبومینوری است. مقدار کمی پروتئین ادرار است وضعیت نگران کننده ای نیست، اما مورد طولانی مدت پروتئین بیش از حد در ادرار در دیابت می تواند صدمه به کلیه ها را نشان می دهد. چگونه این اتفاق می افتد؟

کلیه سیستم فیلترینگ به طور معمول تضمین پروتئین ها تقریبا به طور کامل از ادرار نگه داشته شود. دیابت به مدت طولانی باعث تغییرات در عروق خونی کوچک است که می تواند منجر به آسیب غشای گلومرولی فیلتر کردن کلیه ها شود. پروتئین را دریافت خواهید به ادرار به بیرون درز. هنگامی که تعداد زیادی از پروتئین موجود در ادرار وجود دارد و هنگامی که آن را با هوا واکنش نشان داده و آب در ادرار بازدید، آن را به تولید حباب ادرار یا فوم. چندین تظاهرات پروتئینوری همراه با حباب و یا فوم در ادرار مانند ورم کل بدن و یا چند قسمت بدن، چشمان پف کرده، خستگی مزمن، و افزایش وزن، و غیره

درمان از حباب و یا فوم در ادرار مبتلا به دیابت

اول از همه، لازم است برای دیدار پزشک در اسرع وقت برای تایید وضعیت کلیه ها و یا شدت بیماری کلیوی است. بنابراین آنها می توانند داروهای مناسب برای کاهش پروتئینوری تجویز کند.

علاوه بر این، پزشک بیماران توصیه به خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین کار کلیه ها فیلتر پروتئین تاکید بیش از حد. غذاهای خاص پر پروتئین مانند سویا، شیر، پنیر، مرغ، مرغ، گوشت، و آجیل و میوه های خشک شده و به همین ترتیب باید اجتناب شود. میوه ها و سبزیجات مختلف را می توان در رژیم غذایی روزانه گنجانده شده است.

از آنجا که علت ریشه ای از حباب و یا فوم در ادرار با دیابت آسیب دیده عملکرد گلومرولی فیلتر، راه اساسی برای از بین بردن پروتئینوری برای تعمیر آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی است. شما می توانید با پزشک خود در مورد بهترین گزینه درمان مشورت کنید و یا با ما ارسال ایمیل در kidneyservice@hotmail.com. ما شما را به زودی با مشاوره دقیق تر پاسخ!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.