سطح کراتینین 2.8 و دیالیز، چه باید می دانستید

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

سطح کراتینین 2.8 و دیالیز، چه باید می دانستید

 

سطح کراتینین 2.8 و دیالیز، چه باید می دانستید

سطح کراتینین 2.8 در حال حاضر بیش از سطح طبیعی از محدوده است، اما شرط این است که شدید نیست. به طور کلی، سطح کراتینین 2.8 به بالا به نقطه مصرف دیالیز نیست، اما برخی از مردم ممکن است در حال حاضر شروع دیالیز. در اینجا شما انتظار می رود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سطح کراتینین و دیالیز.

به عنوان یک ماده در واقع، هیچ رابطه مستقیمی بین سطح کراتینین و دیالیز وجود دارد. برخی از مردم آن را باور اشتباه که پزشک خود دیالیز یا پیوند کلیه توصیه می شود زمانی که سطح کراتینین خود را به اندازه کافی بالا است. و کارشناسان معمولا توسط بیماران که سطح کراتینین نیاز به درمان دیالیز مشورت. واقعیت این است که پزشکان با توجه به شرایط خاص بیماران توصیه دیالیز بیماران خود.

افراد مختلف دارای شرایط مختلف، حتی دو نفر با سطح کراتینین همان ممکن است تظاهرات مختلف بالینی، که چیزی است که ما را به درک، درست مثل مردم دارای کیفیت فیزیکی مختلف ارائه. اگر بیماران با سطح کراتینین 2.8 در حال حاضر برخی از علائم دیگر شدید، مانند پتاسیم سرم ≥ 7mmol / L و یا نیتروژن اوره خون ≥ 54mmol / L غیره، درمان اورژانسی دیالیز توصیه می شود خواهد شد. با این حال، اگر سطح کراتینین 700 umol / L است، بیماران هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص و بدون هیچ عوارض آشکار وجود دارد، دیالیز می تواند به تعویق افتاد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد زمانی که باید دیالیز آغاز شده، شما می توانید در اینجا بر روی سطح کراتینین نیاز به دیالیز را کلیک کنید. پیشنهادات حرفه ای.

اما واقعیت این است که هیچ یک بیمار بیماری کلیوی می خواهد به تجربه دیالیز یا پیوند کلیه دریافت. اگر بیماران با کراتینین 2.8 و هر سطح کراتینین دیگر دیالیز آغاز کرده اند نشده است و آنها علاقه مند به داروهای چینی هستند، کارشناسان آنها Osmotherapy طب میکرو چینی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی توصیه می کنند. این برای ایمنی و کارایی آن شده است بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است. آن را در صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، هدف. اگر شما هر گونه سوال پیگیری، را انتخاب کنید در صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید: به طور مستقیم مشورت کارشناس آنلاین بر روی جعبه خدمات، یک پیام را ترک ما، ما یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ارسال. شما مطمئنا از کارشناسان دریافت پیشنهادات حرفه ای.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دانستید ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.