به اجتناب از غذاهای با سطح کراتینین بالا و درمان طبیعی آن

جمعه 17 خرداد 1392
ن : lafee

به اجتناب از غذاهای با سطح کراتینین بالا و درمان طبیعی آن

 

به اجتناب از غذاهای با سطح کراتینین بالا و درمان طبیعی آن

زمانی که مردم با سطح کراتینین بالا تشخیص داده می شود، مواد غذایی برای جلوگیری از با سطح کراتینین بالا و درمان طبیعی هستند چیزی است که مردم در مورد مراقبت.

غذاهای برای جلوگیری از با سطح کراتینین بالا

غذاهای با پروتئین بالا: زمانی که سطح کراتینین بالا است آسیب کلیوی ایجاد می شود، پزشکان معمولا نشان می دهد بیماران برای کاهش میزان پروتئین در رژیم غذایی است. پروتئین های حیوانی مانند گوشت قرمز، مرغ و گوشت خوک باید اجتناب شود.

غذاهای با سدیم بالا: زمانی که مشکوک به بیماری کلیوی یا فشار خون بالا است، اولین تغییر در رژیم غذایی روزانه است که اغلب به منظور کاهش سدیم. مواد غذایی کنسرو منابع به خصوص بالا از سدیم در رژیم غذایی در آمریکا است.

غذاهای با قند خون بالا: چون دیابت کنترل نشده می تواند باعث صدمه به کلیه ها شود، مواد غذایی برای جلوگیری از کسانی که تاثیر بیشتری بر قند خون هستند. سفید، آرد تصفیه شده را باید با غلات کامل مانند گندم کامل، جو دوسر و جو جایگزین می شود. غذاهای شیرین مانند شیرینی، کیک، کیک و آب نبات باید محدود شود.

غذاهای مدر: زمانی که کراتینین بالا دست دادن آب بدن ایجاد می شود، مهم است که برای اجتناب از غذاهایی که بیشتر اب چیزی را گرفتن بدن مانند قهوه، چای و کولا.

درمان طبیعی برای سطح کراتینین بالا

اگر سطح کراتینین بالا است آسیب کلیوی ایجاد می شود، مهم ترین چیز این است برای از بین بردن علایم نیست، اما صدمه به کلیه ها تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان طبیعی برای سطح کراتینین بالا، تبدیل خواهد شد بهترین انتخاب شما.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کاهش سطح کراتینین بالا نه به طور مستقیم، اما دستیابی به آن با صرفه جویی در بیماران کلیه های خود. این است که در داروهای گیاهی چینی که می تواند برخی از توابع داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به بازی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران خارجی آن را به عنوان ماساژ را توصیف می کنند. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود، نه تنها سطح کراتینین بالا بازگشت به سطح عادی، همچنین دیالیز به طور موثر اجتناب شود.

اگر شما هنوز هم هر پیگیری سوال در مورد مواد غذایی باید برای جلوگیری از با سطح کراتینین بالا و درمان طبیعی برای کراتینین بالا، شما می توانید راه دوست دارید به ما اطلاع دهید را انتخاب کنید: به طور مستقیم با کارشناس آنلاین مشورت آزادانه، یک پیام را ترک ما، ما بفرستید ایمیل به kidney-support@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.