بیماری کلیه پلی کیستیک و سردرد

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

بیماری کلیه پلی کیستیک و سردرد

 

بیماری کلیه پلی کیستیک و سردرد

علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است شامل درد و سردرد. هنگامی که یک شخص تجربه این سردرد، درد کسل کننده می تواند موقتی یا مداوم، خفیف و یا شدید. آموزش اطلاعات از PKD این علامت، کمک خواهد کرد که افراد مبتلا به پیدا کردن یک مدیریت بهتر.

چه چیزی ممکن است باعث سردرد در بیماران مبتلا به PKD؟

علل سردرد در بیماران مبتلا به PKD از بیماری خفیف تا بیماری شدید متفاوت است.

قطع شریان ورتبرال خودبخودی

بیماری کلیه پلی کیستیک (میبرد)، یک اختلال ارثی بافت همبند، برای ارتباط آن با آنوریسم داخل جمجمه است که به خوبی شناخته شده است. کالبد شکافی خودبخودی از شریان مهره ها، با این حال، به ندرت به عنوان یک عارضه میبرد. عوارض های متعدد extrarenal از PKD گزارش شده است. بسیاری تاثیر می گذارد انواع بافت همبند، و PKD باید در میان اختلالات ارثی بافت همبند.

فشار خون بالا

علت دیگر مربوط به صدمه به کلیه ها از سردرد به عنوان فشار خون بالا شناخته شده است. کلیه سالم کار می کنند برای تنظیم فشار خون با ماده ای به نام رنین آزاد است. هنگامی که کیست های کلیوی تصویر را بزرگ تر ببینید. به تدریج، بافت کلیه آسیب دیده خواهد شد. به عنوان یک نتیجه، فشار خون بالا، که ممکن است سرگیجه و یا سردرد می شود.

کم خونی

PKD ممکن است عوارض کم خونی می شود، زیرا هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی عمل، ممکن است تولید کمتر از سلول های قرمز خون می شود. افراد مبتلا به کم خونی کلیوی می تواند سردرد مکرر یا حملات سرگیجه به عنوان نشانه های این بیماری را تجربه کنند. علائم سردرد دردناک می تواند در هر منطقه از سر رخ می دهد و می توانید آن را برای زنان دشوار تمرکز را.

برای کاهش سردرد در بیماری کلیه پلی کیستیک، شما نیاز به پیدا کردن علت ریشه ابتدا. و پزشک به شما کمک خواهد کرد که پیدا کردن مدیریت پس از او می داند که علت دقیق آن است.

خبر خوب این است که بسیاری از گیاهان کمک به کاهش سردرد در بیماران مبتلا به PKD. اگر شما علاقه به لیست گیاهان دارویی برای کم خونی، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل یا یک پیام را ترک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیستیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.