می تواند مردم را در دیالیز از نظر جنسی فعال

یک شنبه 19 خرداد 1392
ن : lafee

می تواند مردم را در دیالیز از نظر جنسی فعال

می تواند مردم را در دیالیز از نظر جنسی فعال

آیا مردم می توانند در دیالیز نظر جنسی فعال است؟ بسیاری از بیماران می ترسند که زندگی جنسی ممکن است وضعیت آنها بدتر می شود به طوری که آنها اغلب فعالیت های جنسی خود را محدود می کند. در واقع، هیچ منع به داشتن رابطه جنسی فقط به خاطر اینکه شما در دیالیز توصیه می شود وجود دارد. با این حال، مردم در دیالیز اغلب برخی از مشکلات جنسی را تجربه می کنند.

اکثریت زنان در دیالیز که از نظر جنسی فعال هستند از در جنسی dysfunction.In مطالعه رنج می برند، بیش از 75 درصد از پاسخ دهندگان به حال یک درجه بالایی از dysfunction.There جنسی علل متعدد برای ناتوانی جنسی در میان زنان در دیالیز، از جمله اثرات بیماری کلیوی به خودی خود، برخی از داروهای که با تابع جنسی و شیوع بالای افسردگی در میان مشکلات patients.Those تداخل ممکن است به زندگی جنسی خود تاثیر می گذارد.

بسیاری از مردان مبتلا به بیماری کلیوی، مشکلات جنسی با توجه به تغییرات جسمی و روحی است.

خستگی یکی از علائم شایع در مردان در سطح Dialysis.High مواد زائد و مایعات در بدن است مقصر اصلی خستگی است. این باعث می شود مردان بیش از حد برای سکس خسته شده. آن را نیز در میان زنان در دیالیز دیده می شود.

پایین بودن میل جنسی را می توان در هر دو مردان و زنان دیده می شود. هورمونها مواد شیمیایی تولید شده توسط سیستم غدد درون ریز بدن هستند. آنها نقش مهمی در توانایی فرد در به احساس جنسی desire.Kidney بخش مهمی در سیستم غدد درون ریز است بازی می کنند. همانطور که کلیه ها قادر به کار، سطح هورمونهای تبدیل شدن از تعادل خارج است.

اختلال نعوظ یک مشکل بزرگ در میان مردان در دیالیز است. بیماری کلیوی می تواند جریان خون تاثیر می گذارد و تضعیف رگهای خونی. وقتی عروق خونی و اعصاب به آلت تناسلی مرد به شدن آسیب دیده، آلت تناسلی مرد می تواند نعوظ را حفظ نیست.

علاوه بر این، تغییرات فیزیکی، نگرانی و استرس و ترس نیز از عوامل منتسب به مشکلات جنسی در هر دو مردان و زنان در دیالیز هستند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جنسی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.