علائم اولیه نفریت مزمن در کودکان

دو شنبه 20 خرداد 1392
ن : lafee

علائم اولیه نفریت مزمن در کودکان

 

علائم اولیه نفریت مزمن در کودکان

علائم و نشانه های نفریت مزمن در کودکان چه هستند؟ اگر بیماری را می توان تشخیص داد و درمان به موقع، نتایج بد خواهد بود avoided.Therefore، لازم است برای یادگیری علائم و نشانه های اولیه نفریت مزمن در کودکان است.

کودکان اغلب آن را بعد از یک عفونت در گلو یا پوست. نفریت مزمن asymptomatically به بیش از چندین سال توسعه. این اغلب در شکست کامل کلیه نتایج در نهایت. علائم اولیه نفریت مزمن در کودکان به طور عمده عبارتند از:

هماچوری

هماچوری اشاره به از دست دادن سلول های قرمز خون در urine.It شامل hematuria.As ناخالص و میکروسکوپی به فیلتر، به نام گلومرول، دچار اختلال می شوند، مقدار زیادی از گلبولهای قرمز خون به urine.If نشت بیش از حد سلول های قرمز خون در ادرار وجود دارد، ادرار کولا رنگ یا تیره تبدیل خواهد شد.

پروتئینوری

نتایج پروتئینوری از نشت پروتئین در شرایط راست urine.In، پروتئین بیش از حد بزرگ هستند از طریق فیلتر عبور کند. با این حال، در نفریت مزمن، فیلتر اختلال بنابراین پروتئین ها می تواند فیلتر شده و تا پایان در ادرار. پروتئین اضافی در ادرار می تواند بسیار شامپانی یا ادرار کف آلود می شود.

تورم مچ پا یا صورت

تورم مچ پا یا صورت یکی از علائم شایع اولیه کودکان با nephritis.Proteins مزمن در خون است مانند اسفنج است و می تواند در رگ های خونی مایع جذب به حفظ حجم سیال در پروتئین های vessels.When خون است تبدیل به ادرار از دست رفته، مایع را به infilter بافت، منجر به تورم.

مکرر ادرار شبانه

اگر فرزند شما مایع زیادی را قبل از رفتن به رختخواب رفتن به توالت غالبا ندارد، شما باید آن را جدی بگیرید. مکرر ادرار شبانه است یکی از علائم شایع نفریت مزمن در children.This است است زیرا توانایی غلظت کلیه ها دچار اختلال شده است.

علائم مهم اولیه نفریت مزمن در کودکان است. آن است که اگر بدون درمان رها شود، عملکرد کلیه به تدریج بدتر خواهد شد. پس از آن، مجموعه ای از علائم مثل از دست دادن اشتها، تهوع و استفراغ، خستگی و غیره ظاهر می شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کودکان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.