برای افزایش امید به زندگی از مرحله 4 بیماری کلیه

سه شنبه 21 خرداد 1392
ن : lafee

برای افزایش امید به زندگی از مرحله 4 بیماری کلیه

 

برای افزایش امید به زندگی از مرحله 4 بیماری کلیه

اگر شما از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه رنج می برند، شما ممکن است می خواهم بدانم چه مدت شما هنوز هم می تواند زندگی می کنند. ما بر این باور این مقاله می تواند شما امید تازه ای برای زندگی به ارمغان بیاورد، آن چیزی است که ما واقعا می خواهید برای دیدن است.

امید به زندگی از مرحله 4 بیماری کلیوی چیست؟

ما باید بگوییم این است که هیچ پاسخ دقیق به این سوال است که به آسانی ما را به درک وجود ندارد. امید به زندگی از مرحله 4 بیماری کلیه می تواند توسط عوامل بسیاری از جمله سن، بیماری اولیه خود را، سرعت کاهش در عملکرد کلیه، بیماران درمان را تحت تاثیر قرار، و غیره. کارشناسان می گویند هر کس یک فرد خاص است، و متفاوت مردم شرایط متفاوت است، بنابراین لازم است برای گرفتن یک شماره خاص نیست. اگر چه ما می توانیم به شما که جواب دقیق بگویم، ما قادر به شما بگویم که چگونه به بهبود امید به زندگی از مرحله 4 بیماری کلیه است.

چگونه به منظور بهبود امید به زندگی از مرحله 4 بیماری کلیه است؟

● حق خوردن: با توجه به گزارش آزمون شما، پزشکان رژیم غذایی مناسب کلیه به کم کردن سرعت و توسعه این بیماری توصیه خواهد شد. وجود ندارد مواد غذایی بیماری کلیوی خاص بیمار باید محدود و یا برای اجتناب کنند. اگر درمان دیالیز برای بیمار لازم می شود، نیاز به رژیم غذایی متفاوت خواهد بود. اگر شما شده است برخی از پیشنهادات در مورد رژیم غذایی داده نشده است، شما می توانید با ما برخی از اقلام مورد گزارش آزمون خود را به kidney-support@hotmail.com ارسال.

● درمان مناسب را انتخاب کنید: در اینجا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خواهد شد توصیه می شود. این درمان معمولا در چین استفاده می شود برای آن است که بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما آن خارج شده است استفاده می شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است. به همین دلیل توصیه می کنیم زیرا آن را در صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، هدف. اگر عملکرد کلیه را می توان افزایش یافته است، یک سری علائم از مرحله بیماری 4 کلیه رها خواهد شد، همچنین دیالیز و پیوند کلیه اجتناب خواهد شد. از آنجا که همه از داروهای گیاهی چینی، بیماران لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی.

● کاهش استرس: پیدا کردن راه هایی برای کاهش استرس خود را زندگی می کنند و وجود آرام تر، آرام تر می تواند بهبود طول عمر خود را.

بیماران باید به این باور است که امید به زندگی از مرحله 4 بیماری کلیوی می تواند بهبود یافته است. و ما خواهد بود در اینجا مبارزه علیه این بیماری همراه با شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.