اگر مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز را ندارد

پنج شنبه 23 خرداد 1392
ن : lafee

اگر مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز را ندارد

 

اگر مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز را ندارد

مرحله 5 نارسایی کلیه نارسایی کلیه است جستجوی پیشرفته است که آخرین مرحله و شدید ترین بیماری های کلیوی است. به طور کلی، مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، GFR <15 و به طور معمول برای دیالیز مراجعه کنید. در حالی که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر این بیماران تحت درمان دیالیز امتناع؟

اگرچه جدی مرحله 5 نارسایی کلیه است، این به آن معنا نیست هر بیمار برای شروع درمان با دیالیز است. در بسیاری از کشورها، پزشکان توصیه دیالیز بیماران خود را هنگامی که سطح کراتینین را افزایش می دهد به حدود 6. اما واقعیت این است این است که هیچ رابطه مستقیمی بین سطح کراتینین و دیالیز وجود دارد، که آیا دیالیز باید آغاز شود و یا در شرایط خاص بیمار بستگی دارد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، اینجا را کلیک کنید: نظرات و پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز. شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال، متخصص ما می تواند تجزیه و تحلیل شما از شرایط خود را برای دیدن اینکه آیا شما باید دیالیز فوری شروع کمک کند.

اگر مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید دیالیز آغاز خواهد شد، اما آنها هیچ درمان را ندارد

شکی نیست که امید به زندگی را محدود خواهد شد وجود دارد. یک مطالعه نشان می دهد که شیوع علائم در ماه گذشته از زندگی عبارتند از: ضعف، خارش، تنگی نفس، احساس کسل کننده، سختی تمرکز، از دست دادن اشتها، درد، تورم، و غیره بیماران در حال مرگ مرحله 5 نارسایی کلیه بدون دیالیز بیشتر بود به احتمال زیاد تجربه خارش، خواب آلودگی و تنگی نفس در ماه های آخر عمر از بیماران مبتلا به سرطان پیشرفته.

جایگزینی برای دیالیز مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

برای مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، اگر کارشناسان می گویند که درمان دیالیز را می توان به تعویق افتاد، و سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی باید مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به صرفه جویی در کلیه بیماران خود. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. بیشتر و بیشتر خارجی بیماران شروع به دریافت سود حاصل از آن و آنها آن را به عنوان ماساژ، بسیار راحت است. داروهای گیاهی چینی می تواند یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به برای کمک به آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه را بازی کند.

اگر مرحله 5 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در حال حاضر شروع دیالیز، آنها ممکن است کاهش برون ده ادرار پس از یک دوره از زمان پیدا کنید. اما تا زمانی که بیمار هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، به این معنی وجود دارد هنوز جریان خون در کلیه ها، در آن صورت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است به احتمال زیاد به بازی اثر درمان آشکار. به عنوان یک بیمار مبتلا به مرحله 5 نارسایی کلیه، اگر شما تا به حال خلاص شدن از دیالیز و یا اجتناب از آن را به طور طبیعی و شما نیز علاقه مند در داروهای چینی فکر، شما می توانید به طور مستقیم با کارشناسان آنلاین مشورت و یا یک پیام را ترک ما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.