شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

چه مواد غذایی می تواند باعث خارش پوست بعد از دیالیز تسکین

چه مواد غذایی می تواند باعث خارش پوست بعد از دیالیز تسکین

خارش پوست است که معمولا در افرادی دیده می شود dialysis.Some احساس خارش دار تمام time.Most از بیماران می گویند آن بدتر در طی و یا بعد از دیالیز در treatment.Why تجربه بیماران مبتلا به خارش پوست می شود؟ چه غذاهایی می توانید آن را از بین بردن؟

یک علت شایع خارش پوست برای افراد در دیالیز سطح بالایی از فسفر در بدن است. فسفر یک ماده معدنی است و مهم است که به سالم نگه داشتن استخوان. با این حال، کلیه های بیمار می توانند فسفر فیلتر نیست کارآمد، در نتیجه در سطح بالایی از فسفر در بدن است. همچنین، دیالیز آنها را به طور موثر نیست حذف فسفر.

چه غذاهایی می تواند خارش پوست را پس از دیالیز از بین بردن؟

بیماران باید از غذاهای بالا در غذاهای phosphorus.High فسفر برای محدود کردن و یا جلوگیری از محدود:

فراورده های لبنی: پنیر، شیر، سوپ خامه، بستنی، پودینگ، ماست

سبزیجات: لوبیا و نخود خشک شده، عدس، limas، لپه

نوشیدنی: کولا تیره، آبجو، کاکائو، آل، نوشیدنی های ساخته شده با شیر چای سرد کنسرو شده

پروتئین: درصد کپور، خرچنگ، جگر مرغ، ماهی، ساردین، صدف

سایر مواد غذایی: آجیل ها، میکروب گندم، کارامل، غلات سبوس

در علاوه بر این به کنترل چقدر فسفر در رژیم غذایی کلیه، دکتر ممکن است کلاسور فسفر با هر وعده غذا و تنقلات تجویز کند. این می تواند کمک به جلوگیری و یا متوقف کردن itching.You باید سعی کنید برای حفظ سطح فسفر در 5.5 یا کمتر. چگونه به ترتیب رژیم غذایی خود را به منظور کاهش فسفر در وعده های غذایی خود را؟ شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به یک برنامه رژیم غذایی شخصی.

در برخی موارد، خارش پوست آلرژی ایجاد می شود. اگر خارش در آغاز درمان دیالیز، آلرژی به لوله خون رخ می دهد، ماشین دیالیز ممکن است علت contributable است است. آنتی هیستامین ها (ضد حساسیت ها) و کرمهای محصولات تسکین خارش معمولا مورد استفاده برای درمان آلرژی و برای از بین بردن خارش کمک کرده اند.

علاوه بر خارش پوست در اثر دیالیز، بیماران نیز ممکن است پوست خشک، تغییر رنگ پوست و problems.If پوست دیگر شما با این مشکلات وابسته رنج می برند، شما می توانید ما را در خط مشورت برای به دست آوردن راه حل.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پوست ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.